Nu ti se dezvolta pectoralii? Alege GANTERELE!

0
1550

Inainte de toate trebuie sa stiti urmatoarele:

1. Unul dintre principalele motive pentru care pieptul nu se dezvolta este faptul ca impingi cu bara la piept cu o greutate prea mare si faci repetari putine. 

2. Ganterele sunt o solutie mult mai buna si au un efect unic asupra corpului.

3. Ganterele sunt mai sigure si pentru incheieturi.

Explicatii:

Ce te intereseaza? Sa impingi o greutate uriasa sau sa ai un fizic armonios?

Paradoxal, toti cei care merg la sala sunt curiosi mai degraba ‘de cat impingi’. Si ii mai si vezi cum aproape ca le pleznesc tamplele incercand sa ridice o bara plina cu greutati pe care nici macar nu le pot controla. Gresit!

Pectoralii multor astfel de ‘culturisti’ nu sunt dezvoltati si asta este vizibil.

‘Leacul’ acestei probleme…este sa renunti o perioada la bara si sa te antrenezi cu ganterele si sa faci cat mai multe repetari.

Impinsul cu gantere te ajuta sa iti dezvolti pectoralii
Impinsul cu gantere te ajuta sa iti dezvolti pectoralii

Exercitiile pentru pectorali cu ganterele elimina multe dintre greselile ‘tehnice’, cum ar fi: nu iti mai arcuiesti spatele, nu mai lovesti bara de piept ca sa impingi greutatea mai usor.

Esti nevoit sa controlezi mult mai atent miscarea si astfel stimularea muschilor este mult mai intensa.

Concluzii:

1. Concentreaza antrenamentul pentru pectorali pe exercitii de impins cu ganterele / repetari cat mai multe. Un plus ar fi sa tii picioarele ridicate si nu pe pamant.

2. Nu uita de fluturarile cu gantere si nici de banca inclinata.

3. Daca folosesti si bara si vrei sa fie un antrenament folositor, macar fa multe repetari si nu exagera cu greutatea.

Nu uita de impinsul cu gantere pe banca inclinata
Nu uita de impinsul cu gantere pe banca inclinata

 

Spor la Sport! 🙂

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY