Esti slab? Nu face aceste greseli!

2
9820
Slab versus Puternic

Toti barbatii care se apuca de fitness si merg la sala vor sa fie…mai mari. Dar, atunci cand te apuci de sala, esti slab. Sau mult mai slab decat ai vrea sa fii. Iata cateva greseli pe care ar trebui sa le eviti daca vrei sa cresti in masa musculara si sa nu pierzi foarte mult timp pana le descoperi pe pielea ta:

1. Nu mananci destule calorii
Calorii bune, sa ne intelegem. Nu toate mancarurile procesate si sucurile pline de zahar. Daca ai avut o viata sedentara si te-ai apucat de sala, trebuie sa ai un plan nutritional bine pus la punct. In principiu, trebuie, cel putin, sa dublezi numarul de calorii pe care le consumai inainte.
E simplu. Daca observi ca nu cresti in masa musculara, inseamna ca nu manaci destule calorii.
Plan Nutritional
2. Nu iti seta obiective ireale
In cel mai fericit caz, poti ‘pune pe tine’ intre 1,5 si 3 kg pe luna. Sau mai putin. Deci, gandeste in termeni de luni si ani, nu saptamani. Muschii nu cresc in zile sau saptamani.

3. Nu ai un plan de antrenament
In fitness trebuie sa inveti mai intai miscarile corecte. Exercitiile corecte si folositoare pentru toate grupele musculare. Nu greutatea cu care faci conteaza, ci cum executi miscarile. Da, poti sa cresti si doar daca faci antrenamente cu greutatea corpului tau. Sa nu lipseasca din antrenamentele tale, flotarile si tractiunile.

4. Nu forta. Risti sa te accidentezi.Exercitii Corecte
Cu totii am avut probleme cu accidentarile cand ne-am apucat de fitness. Motivul este unul singur. Am vrut prea mult, prea repede. Trebuie sa ai rabdare. Lucreaza corect si cu greutati mici.

5. Odihneste-teFitness Odihna
In sala, petreci maximum 2 ore pe zi. In restul orelor…trebuie sa te recuperezi. Somnul este cea mai buna metoda de a te recupera dupa antrenamente grele. Cand lucrezi cu greutati, fibra musculara se rupe si are nevoie de 24 pana la 48 de ore sa se refaca. Asa ca, trebuie sa dormi macar 8 ore pe seara. Altfel, corpul nu isi va reveni iar muschii nu vor creste.

 

2 COMMENTS

  1. Salut, Costin! În primul rând vreau să îţi spun că apreciez articolele tale. Sunt curios ce program foloseşti, cam la ce interval schimbi exerciţiile, de câte ori pe săptămână intri în sală şi dacă faci şi altfel de mişcare, gen alergare. 🙂

  2. Salut, Andrei! Mersi frumos…
    Ca sa iti raspund la intrebari: 1. Fac un program pe care l-am testat si cautat o perioada mai lunga si care functioneaza pentru ce obiectiv am eu.
    2. La fiecare antrenament fac un exercitiu nou si cam o data la 2 luni schimb definitiv exercitiile
    3. De 5 ori pe sapt, cateodata si de 6
    4. Incerc, in fuctie de timp, sa fac mult mai multe sporturi…De la tenis, inot, fotbal, etc

LEAVE A REPLY