Evita accidentarile! Incalzeste-te corect inainte de alergare.

0
2694
Alergare

Niciodata sa nu tratezi superficial sau sa uiti sa faci exercitii de incalzire inaintea antrenamentelor de alergare. Totusi, multi le ignora sau chiar nu stiu cum sa se incalzeasca.

NU fugi niciodata fara sa te incalzesti. Vei evita accidentarile.

In primul rand, o incalzire corecta dilata vasele de sange si astfel muschii sunt mai bine ‘hraniti’ cu oxigen. Creste si temperatura din muschi ceea ce ne ajuta la flexibilitate. Si nu in ultimul rand, incalzirea creste ritmul cardiac, astfel micsoram stresul pe care il resimte inima cand incepi sa alergi.

Iata 4 exercitii de incalzire ideale pentru cei care se pregatesc sa faca jogging.

1. Intinderea bicepsilor femurali:
Bicepsii femurali sprijina fesierii in timpul ridicarii in sus a piciorului. De aici vine si cea mai mare parte din puterea de impingere in pamant in timpul alergarii.

Alergare

2. Alergare pe loc cu genunchii la piept: ajuta la incalzirea fesierilor, cvadricepsilor si gambelor.

Alergare

3. Alergare pe loc cu genunchii la sezut

Alergare

4. Leganatul picioarelor

Alergare

Sursa foto: popsugar.com

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY